Sayfalar

15 Ağustos 2011 Pazartesi

Google Plus Oyun Bölümü Aktif

Saat 02.00 itibariyle G+ hesabımı kontrol ettiğimde circles butonunun yanında yeni bir buton olduğunu fark ediyorum. Tıklıyorum ve karşımda Oyunlar.


Gördüğüm kadarıyla şimdilik 16 adet oyun var. Yakında bu bölüm dolup taşar sanırım. Bekleyeceğiz ve göreceğiz.



Facebook ile kıyasladığımda daha derli toplu bir alanmış gibi geldi. En azından oyunlara ait bir liste var karşımızda.

Angry Birds - İlk deneme:
Android platformunda Angry Birds' ü bitirmiş biri olarak ve yine internet üzerinde Angry Birds'ü daha önce denemiş biri olarak Google+ kattığı bir yenilik var mı? Varsa nedir? Merak ettiğimden ilk bu oyunu deneyeyim dedim.

Oyunu çalıştırdığımda bir uyarı penceresi ve Google+ ta oyunlar sosyaldir iletisi alıyorum. Sanırım bu skor ve oynama bilgisini tutmakla beraber profilimde otomatik olarak skorumu yayınlama özelliklerinden bahsediyor.



Mecburen daha önce oynamamış olduğumda 1.1 i seçtim. Ve seçer seçmez benden önce oynamış olan bir arkadaşımın profil resmi ile beraber aldığı puanı sol üst köşede gördüm. Tek atışla deviriyorum. Ve bölüm sonunda arkadaşlarım arasındaki sıramı profil resimli listede görüyorum. İkinciyim :(. Sanırım daha iyi bir atış yapmam gerekiyordu.

Bölüm 1.2' nin sonunda skor listesinin bölüme ait olduğunu fark ediyorum.

Bölüm 1.4 kadar gelip oyundan çıktım. Profilimde ya da başka bir sayfada skor bilgisi göremedim. Sanırım henüz böyle bir entegrasyon yok. Ya da böyle bir özelliğe gerek duymadılar. Sadece oyunlar sayfasında son oynamış olduğum oyuna ait bilgi tutuluyor.

Her neyse oyun tutkunlarının yeni mekanı olacağını düşündüğüm yenilik henüz G+ a geçmeyenlere duyurulur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder