Sayfalar

22 Ağustos 2011 Pazartesi

Sony Ericsson Xperia X10 - Android 2.3 Gingerbread

Bir kaç aydır Android 2.1 sürümünü kullandığım telefonumun yazılımını güncellemek için güncelleme paketinin çıktığına dair yazının Sony Ericcson bloğunda yayınlanmış olduğunu görünce çok sevindim. Hasarlı olan data kablomun da Metro marketten uygun fiyata (6 TL) aldığımda artık tek ihtiyacım olan SE' nin sitesine girip SE PC Companion programını indirmek oldu.


Güncelleme Basamaklarım:
  1. Veri Yedekleme: MyPhoneExplorer programı ile telefondaki tüm bilgileri (kontak, mesaj, çağrı vb.) bilgisayarıma yedekledim. Senkronizasyon yapıyorsunuz program kolaylıkla işinizi hallediyor. USB ya da Wireless üzerinden bağlanabilirsiniz.
  2. SD Yedekleme: Harici bellekte yer alan fotoğraf ve diğer dosyaları bilgisayarıma kopyaladım.
  3. Uygulama Yedekleme: 
  4. Güncelleme: PC Companion programındaki talimatları izleyerek telefonumu yaklaşık 15 dakika içinde güncelledim.
  5. Geri Yükleme: MyPhoneExplorer ile yedeklemiş olduğum tüm bilgileri yine aynı şekilde güncellenmiş telefona senkronize ettim. Tüm numaralarım geri geldi.
  6. Ayarlar: Telefonuma ait ayarları yeniden yaptım. Kablosuz ağ ve senkronizasyon ayarları gibi.
  7. Uygulamalarım: Android market ya da diğer marketlere girerek favori uygulamalarımı tekrar yükledim.
  8. Sonuçlar:
    1. Android markete girebiliyorum (2.1 sürümünde giremiyordum)
    2. Youtube çalışıyor.
    3. Adobe Flash Player çalışıyor.
    4. Telefon hızlandı.
    5. İnternet uygulamaları için işlem hızı fazlasıyla arttı.
    6. Sony Ericsson tarfından geliştirilen galeri uygulaması gitti. Androidin galeri uygulaması kaldı. Fazlasıyla yetiyor.
    7. 2.1 de yüklü gereksiz uygulamalar gitti.
    8. 2.3 le gelen menü öğelerinin yerini değiştirebilme özelliği geldi.
Fırsatım olursa indirdiğim ve beğendiğim uygulamalar için yazmayı düşünüyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder