Sayfalar

15 Eylül 2011 Perşembe

Zifiri Karanlık

Etraf mümkün olduğu kadar aydınlık önünüz de olabildiğince açıktır fakat siz bir türlü görmeyi beceremezsiniz. İçinizi bir ürperti kaplar, kendinizi yalnız hissedersiniz. İşte o anlarda ne duyarsanız duyun ne görürseniz görün sizi memnun etmez. Neden? Bilmiyorum. Ancak ben etrafımdaki negatif enerjiyi hissedebiliyorum. Asıl merak ettiğim bu negatiflik nereden geliyor??
Sensiz kötüyüm beterim.
Çıkmaz sokağın biriyim.
Öksüz kaldım gidişinle.
Sönmüş ateşin külüyüm.
Zindan oldum hapisinle.


I'm listening the song, zifiri over and over! I feel alone in the dark. Then I lost my power. Listen! And feel the electro guitar's power. You will find yourself in dark with alone! Life is something like that. We are alone in the dark. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder