Sayfalar

13 Ekim 2011 Perşembe

80' li, 90' lı Yılların Slow Pop Şarkıları

80' li, 90' lı yıllarda çocukluğunu yaşamak... Bir 2011 gecesi eski şarkıları dinleme isteği... Sonuç aşağıdaki çalma listesi... O günler güzel miydi? Ya da o günlerde yaşananlara dönme hevesi mi bu duyguya iten beni. Bilemiyorum. Şayet o günlerde yaşamış akranlarım bu sayfaya ulaşır ve müzikleri dinlerler ise umarım duygu ve düşüncelerinizi yorum olarak paylaşırlar. Tek müzik kanalı, yeni yeni çıkan Türk müzik videoları ve şarkıcıları. Herkes aynı şeyi izler, aynı şeyi konuşur ve aynı şeyi paylaşırdı. Yeni çıkan bir müzik eserini herkes bilirdi ve klibini izlemiş olurdu. Okulda sınıflarda öğrenciler aralarında aynı müzik eserlerinden ve aynı şarkıcılardan bahsederdi. Ne günlerdi onlar. Ah şimdi o günlere tekrar dönebilsek...


Aklıma gelenler (Üstteki videoda hepsi mevcut dinleyebilirsiniz)

  • Yeşim Salkım - Son bir sigara içelim
  • Demet Sağıroğlu - Arnavut kaldırımı
  • Hazal - Bozuyorum yeminimi
  • Çelik - Hercai
  • Hülya Avşar - Sensiz Kaldım
  • Niran Ünsal - Haktan
  • Ayna - Ölünce sevemezsem seni
  • Teoman - Gemiler
  • Teoman - Papatya (Lise 2 deydim)
  • Hazal - Sevdalım
  • Asya - Olmadı Yar - 1999

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder